Thursday 30 April 2015

result UPU oh myyyy!

assalam....

haish tinggal beberapa hari lagi keputusan upu ngan UITM akan keluar...takutnya..dapat tak rasanya aku masuk U hah? teringin r nak msuk U huuu...hari tu interview memang ramai yang hebat-hebat memang tidak dapat ditandingi lagi...aku tengok orang sebelah buat hebat cantik kemas..orang depan punya gempak...well bile aku tengok aku punya sendiri x de lah buruk sangat but...kalau nak diketegorikan lukisan aku ni standart ngan lukisan budak darjah 5 hahahahhaha....

actually walaupun aku daripada aliran seni n grafik..tidak semestinya aku pandai melukis..dekat sekolah kadang-kadang aku suruh kawan aku touch-up skit2 lukisan aku tu....haha tu yang cantik tu..huurmm kalau aku dpt la kos art n design ni ..insyaallah belajar melukis dengan lebih baik lagi....

harap nasib menyebelahi aku kali ni AMINN!!

No comments :